Zakłady poligraficzne, ulotki, naklejki itp.

ącego ciepło. Hot-stampingu używa się do uszlachetniania druku, ozdabiania przedmiotów, znakowania, zabezpieczenie druku (zwłaszcza folie holograficzne). Podobne efekty do hot-stampingu otrzymuje się przez zastosowanie cold-sta

Zakłady poligraficzne, ulotki, naklejki itp.

O hot-stamping w Wikipedii

Hot-stamping zwany również termodrukiem, hot-printem to technika druku z użyciem folii hot-stampingowej i matryc wypukłych wykonanych z materiału przewodzącego ciepło.

Hot-stampingu używa się do uszlachetniania druku, ozdabiania przedmiotów, znakowania, zabezpieczenie druku (zwłaszcza folie holograficzne). Podobne efekty do hot-stampingu otrzymuje się przez zastosowanie cold-stampingu.

Opis folii do hot-stampingu
Folia PET jest nośnikiem warstw:

warstwa rozdzielająca,
warstwa lakieru,
warstwa napylonego próżniowo aluminium,
warstwa klejowa.
Matryca podgrzewana jest do ok. 100 °C. Po zetknięciu matrycy z folią PET rozgrzewa się warstwa klejowa, klej aktywizuje się w miejscach odpowiadających rysunkowi na matrycy i wraz z odpowiednim fragmentem warstwy lakieru i warstwy aluminium pozostaje na drukowanej hot-stampingiem powierzchni.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hot-stamping


Projektowanie naklejek reklamowych

Naklejki reklamowe projektowane są przez osoby, które fachowo zajmują się wykonywaniem naklejek reklamowych. Znają one bardzo dobrze ofertę sklepu rozprowadzającego naklejki i potrafią wykonywać je w bardzo atrakcyjny sposób. Najpierw muszą przygotować ich odpowiednie projekty, a następnie zająć się ich drukowaniem.

Wszelkie koszty związane z drukowaniem nowych naklejek zostaną oczywiście poniesione przez ich zleceniodawców. Oni także będą odpowiedzialni za samo rozprowadzanie naklejek reklamowych. Trzeba przyznać, że rozprowadzanie naklejek reklamowych może być naprawdę bardzo dobrym sposobem na przekonanie potencjalnych klientów do tego, że warto skorzystać z nowej oferty jednego ze sklepów.


Trwałe wykończenia książek

Różnego rodzaju usługi poligraficzne polegają na bardzo trwałym oprawianiu i wykańczaniu książek. Dzięki temu można z nich korzystać przez wiele lat i stale dopuszczać do sprzedaży. Jednak zanim książka trafi do sprzedaży musi zostać dobrze przygotowana także pod względem językowym, a nie tylko pod względem trwałości wydruku.

Tylko wtedy będą mogły być wznawiane kolejne jej edycje. Dlatego przygotowywaniem książek do sprzedaży zajmują się całe zespoły redakcyjne i graficy, którzy zajmują się także przekazywaniem do zakładów poligraficznych odpowiednich adnotacji, na podstawie których będzie można w fachowy sposób przygotowywać książki do sprzedaży. Tak dobrze przygotowane książki staną się na pewno bardzo atrakcyjne pod każdym względem.



© 2019 http://przedszkolaczek.info.pl/