Wspomaganie treningu suplementami

Dodane: 10-05-2016 12:06
Wspomaganie treningu suplementami Czyste białka są niezbędne przy treningu. Zaleca się używać izolat serwatki wraz z innymi suplementami, aby osiągnąć odpowiedni efekt treningu.

Na początek

Wiele osób, które zaczynają swoja przygodę z ciężarami nie wie jak dobrze się do sprawy zabrać. Większość z nich daje sobie na początek zbyt duży wycisk i po krótkim czasie rezygnują z dalszych ćwiczeń. Do tego często dochodzi zła dieta oraz zbyt mała ilość białka w diecie, które jest przecież budulcem tkanki mięśniowej. Na początek warto kupić sobie jedną przed-treningówkę oraz jedną, porządną, odżywkę białkową.

Dobrze dobrana odżywka pomoże zbudować trwałą i silną tkankę mięśniową, przez co szybciej uda się zauważyć efekty pracy nad swoim ciałem. Izolaty serwatki to obecnie najlepszej jakości białko dostępne na rynku, które ma maksymalna wchłanialność i jest naturalne.


Zdrowa dieta

Zdrowa dieta przy aktywnym trybie życia to bardzo istotna rzecz, bez niej możemy do woli biegać, pływać czy ćwiczyć, a i tak nie zauważymy większej różnicy w tym jak wyglądamy. Wiele klubów sportowych oferuje układanie diety wraz z treningami personalnymi. Można tez udać się do dietetyka na własną rękę i poprosić go o ułożenie diety dla nas.

Istnieje tez możliwość ułożenia diety łączonej, tak aby oboje partnerzy mogli gotować razem i jeść te same posiłki. Taka opcja jest świetna, gdy oboje partnerzy ćwiczą, lub gdy tylko jeden żyje aktywnie. Tak dopasowana dieta nie spowoduje problemów z przygotowywaniem wspólnych posiłków. Jest tylko jedna zasada, należy się tej diety trzymać i nie podjadać!


Wikipedia: Stretching

Stretching (ang. rozciąganie) - zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni celem ich rozciągnięcia i uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie jego rozruszania. Jest naturalnym systemem ćwiczeń, który zaczerpnięty został m.in. z obserwacji zwierząt łownych wykonujących podobne "ćwiczenia" łączącym w sobie elementy gimnastyki i kulturystyki łącząc naprzemienne serie ćwiczeń dynamicznych i statycznych. Standardowy zestaw ćwiczeniowy trwa kilkanaście do kilkudziesięciu minut jednej sesji. Polega na kilkunastosekundowej, izometrycznej pracy (napinaniu) mięśnia oraz następnie powolnym rozluźnianiu go, a następnie rozciąganiu go przez następne kilkadziesiąt sekund. Podczas wykonywania ćwiczeń ważne jest często zachowanie koordynacji ruchowej, równomiernego oddechu i nieprzesadzanie z napinaniem mięśni (nie wolno przekraczać progu bólu). Stretching używany jest również jako powszechna, ale zaawansowana forma rehabilitacji.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Stretching



© 2019 http://przedszkolaczek.info.pl/